Grant John - Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara! Padidinti

Grant John - Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!

2007 Lietuvių kalba, "Verslo žinios", 310 psl., k.v.

Smulkiau

Pirkdami šią prekę galite gauti iki 5 premijos taškų. Jūsų krepšelis bus 5 premijos taškų kurį(-uos) galite konvertuoti į nuolaidų kuponą už 0,15 €.


5,95 €

Apie prekę

Įtakingiausios pasaulio įmonės dabar imasi postreklamos strategijos, atsisako pasenusio požiūrio ir investuoja į pačias naujausias alternatyvas. J. Grantas vėl užsimojo priblokšti reklamos pramonę. Knygoje „Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!" jis naujai vertina prekės ženklo sampratą šiandienos rinkoje - parodo, kad plačiai vartojamos ženklodaros priemonės, pavyzdžiui, USP, prekės ženklo esmė ir kultūrinių tendencijų tyrimai geriausiu atveju yra menkaverčiai, - ir atskleidžia naują svarbiausią priemonę gyvenimo būdui keisti. Knygos šerdį sudaro „prekių ženklo molekulės" samprata, struktūrinis modelis, prie kurio visada galite durstyti naujas idėjas, kad neatsiliktumėte nuo kintančios kultūros. Vardydamas 32 pagrindines prekės ženklų idėjų rūšis, Grantas pateikia praktinių priemonių, kurias naudodami galime dailinti, atnaujinti, stiprinti ir vystyti savo prekių ženklus.

Atsiliepimai

Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.

Parašyti atsiliepimą

Grant John - Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!

Grant John - Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!

2007 Lietuvių kalba, "Verslo žinios", 310 psl., k.v.

30 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: