Kelly Lois - Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“ Padidinti

Kelly Lois - Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“

2007 Lietuvių kalba, "Verslo žinios", 228 psl., k.v.

Smulkiau

Pirkdami šią prekę galite gauti iki 3 premijos taškų. Jūsų krepšelis bus 3 premijos taškų kurį(-uos) galite konvertuoti į nuolaidų kuponą už 0,09 €.


3,99 €

Apie prekę

Šios knygos autorė, rinkodaros specialistė Lois Kelly, padėjo milijardų dolerių vertės kompanijoms, tokioms kaip „FedEx“ ir „Microsoft“, iš pagrindų pakeisti savo rinkodarą ir komunikavimo būdus, kad klientai greičiau suvoktų tai, ką jos sako, patikėtų jų gaminių išskirtinumu ir svarbiausia - norėtų juos pirkti. Šioje knygoje pateikiama praktinių patarimų, kaip klausytis klientų, kaip nustatyti, kas jiems svarbu, ir paskui taip pateikti informaciją, kad ji išties rastų atgarsį ir įkvėptų pokalbį.

Atsiliepimai

Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.

Parašyti atsiliepimą

Kelly Lois - Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“

Kelly Lois - Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“

2007 Lietuvių kalba, "Verslo žinios", 228 psl., k.v.

30 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: