Lindstrom Martin - Prekės ženklo jausmas Padidinti

Lindstrom Martin - Prekės ženklo jausmas

2008 Lietuvių kalba, "Vaga", 264 psl., k.v.

Smulkiau

Pirkdami šią prekę galite gauti iki 6 premijos taškų. Jūsų krepšelis bus 6 premijos taškų kurį(-uos) galite konvertuoti į nuolaidų kuponą už 0,18 €.


6,95 €

Apie prekę

Turbūt kūrybiškiausioje ir autoritetingiausioje knygoje, kokia tik kada buvo parašyta apie jutiminę ženklodarą, tarptautinio verslo legenda Martinas Lindstromas atskleidžia, kuo skiriasi sėkmingiausios pasaulio kompanijos: kurdamos savo prekės ženklą jos integruoja lytėjimą, skonį, kvapą, vaizdą ir garsą ir taip pasiekia solidžių, net stulbinančių rezultatų. BBC vadinamas „Pasaulio prekių ženklų futuristu“, M. Lindstromas yra vienas iš geriausių pasaulio verslo aiškiaregių. Jis pakeitė pasaulio ženklodaros veidą, turėdamas dvidešimt metų tiesioginės patirties, dirbęs generaliniu reklamos agentūros direktoriumi ir „Fortune 500“ sąrašo kompanijų patarėju. Tvirtai pagrįsta moksliniais įrodymais ir pateikdama pačių sėkmingiausių prekių ženklų paslaptis, knyga „Prekės ženklo jausmas“ atskleidžia, kaip transformuoti rinkodaros strategijas į teigiamus verslo rezultatus, kurių negali sau leisti ignoruoti nė vienas ženklodaros specialistas.

Atsiliepimai

Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.

Parašyti atsiliepimą

Lindstrom Martin - Prekės ženklo jausmas

Lindstrom Martin - Prekės ženklo jausmas

2008 Lietuvių kalba, "Vaga", 264 psl., k.v.

30 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: