Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms Padidinti

Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms

2012 Lietuvių kalba, "Metodika", 256 psl., m.v.

Smulkiau

Pirkdami šią prekę galite gauti iki 3 premijos taškų. Jūsų krepšelis bus 3 premijos taškų kurį(-uos) galite konvertuoti į nuolaidų kuponą už 0,09 €.


3,99 €

Apie prekę

Šių dienų sparčiai besivystančioje tinklinėje ekonomikoje profesionalai turi dirbti sunkiau nei kada nors anksčiau, kad palaikytų ir pagerintų savo verslo įgūdžius ir žinias. Bet, pasak pripažintų patarėjų Deivido Maisterio, Čarlzo Grino ir Roberto Galfordo, vien jūsų srities techninio meistriškumo neužtenka. Plėtojant sėkmingus patarėjo ir kliento santykius svarbiausia – sukurti pasitikėjimą. Maisteris, Grinas ir Galfordas papildo mūsiškį pasitikėjimo supratimą; kartu jų knyga labai praktiška. Jie tiksliai ir aiškiai aprašo žingsnius, kuriuos turite žengti, norėdami sukurti pasitikėjimu grįstus santykius.

Atsiliepimai

Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.

Parašyti atsiliepimą

Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms

Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms

2012 Lietuvių kalba, "Metodika", 256 psl., m.v.

30 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: