Nauja Meerman David Scott - Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės Padidinti

Meerman David Scott - Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės

2008 Lietuvių kalba, "Verslo žinios", 268 psl., k.v.

Smulkiau

Pirkdami šią prekę galite gauti iki 5 premijos taškų. Jūsų krepšelis bus 5 premijos taškų kurį(-uos) galite konvertuoti į nuolaidų kuponą už 0,15 €.


5,99 €

Apie prekę

Išmintingi rinkodarininkai, norintys su pirkėjais bendrauti tiesiogiai, tapti matomi žiniatinklyje ir padidinti pardavimus, čia ras viską, ko reikia, kad galėtų pritaikyti naująsias taisykles. Ši knyga Jums parodys, kaip išlikti kreivės viršuje ir pranokti savo konkurentus išnaudojant visą internetinių viešųjų ryšių, rinkodaros ir bendravimo su klientais potencialą. Jei norite, kad Jūsų verslas klestėtų, pamirškite tradicijas ir laikykitės naujųjų rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklių.

Atsiliepimai

Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.

Parašyti atsiliepimą

Meerman David Scott - Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės

Meerman David Scott - Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės

2008 Lietuvių kalba, "Verslo žinios", 268 psl., k.v.

30 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: