Sutherland Rory - Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia
search
  • Sutherland Rory - Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia

Sutherland Rory - Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia

8,95 €
Nėra mokesčio
2020, Lietuvių kalba, Vaga, 384 p., k.v.
Būklė: Labai gera
Kiekis
Paskutinė prekė

  Duomenų apsauga

Jūsų duomenys griežtai tvarkomi pagal Duomenų apsaugos reglamentą.

  Pristatymo informacija

Pristatymas per 1-3 darbo dienas

  Grąžinimo taisyklės

Pas mus taikomas standartinis prekių grąžinimas (14 kalendorinių dienų)

Kodėl „Red Bull“ toks populiarus, nors kiekvienas – kiekvienas – bjaurisi jo skoniu? Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip skonis, kaina ar kokybė. Pasaulis nenuilstamai keičiasi ir sėkmės, vien remiantis sausais apskaitos rodikliais, nesuprojektuosi. Tad siekdami atrasti aukso gyslą privalote įvaldyti alchemiją – slėpiningąjį meną ir įdomųjį mokslą, kaip kurti idėjas, kurioms neįmanoma atsispirti. Tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė Rory’is Sutherlandas savo knygoje „Alchemija“ analizuoja žmogaus elgsenos schemas ir motyvus. Išnagrinėjęs inovatyviausius mokslo tyrimus ir atvejus iš savo asmeninės patirties, jis pateikia gilių psichologinių įžvalgų ir stulbinančių pamokų, pritaikomų įvairiose verslo ir gyvenimo srityse. Rory’is Sutherlandas – reklamos agentūros „Ogilvy“ vicepirmininkas, žurnalo „The Spectator“ apžvalgininkas, buvęs Reklamos praktikų instituto (The Institute of Practitioners in Advertising) – profesinės organizacijos, vienijančios Jungtinės Karalystės reklamos, medijų ir rinkodaros komunikacijos agentūras, – prezidentas.

Labai neženkliai patrinti galinio viršelio kampučiai.
1 Vienetas