Knygoje "Prezidento rinkimų anatomija. 2002 metų prezidento rinkimai Lietuvoje" - nagrinėjamos ryškiausios 2002-ųjų m. Lietuvos prezidento rinkimų situacijos. Visuomenė nuolat įtraukiama į veiksmą, kur konkuruojama ne dėl realių asmenų propaguojamų vertybių ir ketinimų, bet dėl stereotipizuotų politinės veiklos modelių. Politika, rinkimai, tampa išskirtine arena, kur kovojama ne tiek už politinius principus ar idealogines tiesas, kiek už tam tikrus socialinius stereotipus, kuriais - kartais visai sąmoningai, kartais ne - pridengiami siauri partiniai ar grupiniai interesai. Įvykiai ir jų vertinimai atitraukiami nuo realybės, tampa trafaretais, politinei nuomonei atstovaujančiais modeliais, besiremiančiais konvencionalizuotų stereotipų rinkiniu. Taip suprimityvinamas visuomenės dalyvavimas rinkimuose.